Monday, August 8

Rezeki Di Bulan Yang Mulia

Alhamdulillah...tak sia2 aku attend satu interview nie. Baru sekejap tadi dia org call ckp aku dpt keje yg aku apply tue. Syukur sangat!! So to CIMB i have to say "Good bye" and to the International Bank Of Tokyo "Here i come". mmg saat nie yg paling aku tunggu. Nak keje dgn Bank International. Bknnya tak menyokong Bank2 yg ada di negara kita nie. Tapi nak mencari pengalaman yg mungkin boleh mematang kan diri kita lagi. Lagi pun sejak dua mejak nie tetiba plak CIMB dah buat decision baru nak amik staff yg ada DEGREE jea...hmm..kesian la kat bdk2 yg ada DIPLOMA & SPM. mcm mn la dia org nak cari rezeki. Bagi aku nie dah menjadi satu sikap diskriminasi (btul ke aku eja ekk)..So u'ols yg dah keje & dapat keje..keje la elok2. jgn memain..sekarang keje susah..hehehhe...hope this is the best choices to me...bubbye!

2 comments: